Kampaň proti domácímu násilí na ženách vyhlásilo v roce 2003 za podpory Nadace Open Society Fund Praha 10 neziskových organizací z různých regionů ČR, které ve své činnosti pracují s problematikou domácího násilí: Acorus, Český svaz žen, Magdalenium, Most k životu, NESEHNUTÍ Brno, Poradna pro ženy v tísni, proFem, ROSA, Slezská diakonie – poradna ELPIS a Ženy bez násilí.
Kampaň byla od svého počátku koncipována tak, aby sestávala z několika úrovní – mediální („reklamní“) kampaně, public relations aktivit a dále aktivit jednotlivých zúčastněných organizací, které se zaměřily přímo na veřejnost.Cílem kampaně bylo informovat nejen o samotné existenci domácího násilí, ale především o nepřípustnosti tohoto jevu, možných řešeních i o existující pomoci pro oběti domácího násilí.
Ve spolupráci s reklamní agenturou McCann Ericskon byla připravena televizní kampaň sestávající ze 4 variant televizního spotu (Šňůra, Schody, Kuchyně, Žehlička), tiskové inzerce a plakátů. V rámci kampaně vznikl i dokumentární snímek „To všechno z lásky“, který přináší autentické výpovědi týraných žen. Snímek byl posléze v roce 2004 několikrát vysílán Českou televizí. V rámci kampaně byl natočen i druhý dokumentární snímek „Jen se dívej“, představující výpovědi tří dětí, které byly svědky domácího násilí. Upozornil tak poprvé na důležitý jev dětí-svědků domácího násilí. Snímek režiséra Tomáše Kudrny, produkovaný společností Golden Dawn v koprodukci České televize byl představen v roce 2005.